Enrollment Method:
- Applicants can enroll from https://my.bmi.ir/ portalserver/index
- The ability to connect via GPRS and WiFi
Enrollment Prerequisite:
- Activate BMI SMS service (SAPTA) at least on one account
- National Id Possession
- Have your Melli Card information ( 16 digit card number,CVV2, Expiration Date, the second password that you have received from ATM)
Melli Baam Mobile Bank Facilities:
1) Account Statement
- Add comment
- Add tag
- View diagrams of deposit, withdraw and balance of accounts in weekly and monthly periods
- Advanced Searches on statements
2) Money transfer
- Money transfer from Melli accounts to Melli accounts
- Money Transfer from Melli accounts to other banks accounts
- Multi step approval process for money transfer
- Add others account or card specification to address book
3) Card To Card
- From Melli cards to Melli cards
- From Melli cards to the cards that were issued in others banks (SHETAB)
4) Bill Payment
- Bill payment via Melli cards
- Bill payment via barcode reader
5) Cheque
- Determine the amount of cheque
- Cheque status inquiry
6) Loan installment Payment
- View personal loan list
- View personal loan details and status
- Installment payment
7) Card Balance
برای ثبتنام در بام بانک ملی لازم است چه شرایطی داشته باشیم؟
لازم است در بانک ملی یک حساب فعال افتتاح کرده باشید، اطلاعات هویتیتان صحیح باشد، شماره موبایلتان را در سامانه پیام کوتاه (ساپتا) ثبت کرده باشید و برای کارتتان رمز دوم تعریف کرده باشید.
ورود به سامانه بام بانک ملی چگونه است؟
اگر قبلا در سامانه ثبتنام نکردهاید، با فعالسازی خدمات در شعبه حضوری بانک، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت میکنید. سپس آخرین نسخه اپلیکیشن را از بازار نصب کرده، در صفحه اول یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید. اگر هم پسورد خود را فراموش کردهاید، میتوانید از گزینه فراموشی رمز استفاده کنید.
آیا میتوانیم شمارهحسابهای مختلف خود را بعد از نصب بام بانک ملی تعریف کنیم؟
البته! هر چند تا حساب فعال که در این بانک داشته باشید، میتوانید در این اپلیکیشن تعریف کنید.
چگونه رمز حسابمان را از طریق همراه بام ملی دریافت کنیم؟
برای دریافت رمز حساب کافی است شماره کارت و رمز دوم حسابتان را در اختیار داشته باشید.
آیا میتوانیم به حسابهای سایر بانکها پول واریز کنیم؟
البته! اگر شماره شبای حساب مقصد را داشته باشید، میتوانید بهآسانی انتقال وجه را انجام دهید.
تا چه سقفی میتوانیم به حسابهای دیگر پول انتقال دهیم؟
سقف انتقال پول به حساب خود یک میلیارد ریال در روز و سقف انتقال پول بهصورت کارت به کارت پنجاه میلیون ریال در روز در نظر گرفته میشود.
آیا میتوانیم شمارههای مرکز پیام کوتاه را وارد کنیم؟
خیر. فقط شماره موبایلی را که در ساپتا ثبت کردهاید، میتوانید در برنامه وارد کنید.
چگونه میتوانیم شماره موبایل ثبتشده در بام را تغییر دهیم؟
روی لینک «رمز عبور خود را فراموش کردهام» ضربه میزنید، با شماره موبایل جدیدتان ثبتنام کرده و کلمه عبور را نیز تعریف میکنید تا شمارهتان در بام بروزرسانی شود.
آیا میتوانیم از طریق بام، سرویس پیامک را فعال کنیم؟
خیر. برای فعالسازی پیامک لازم است بهصورت حضوری به یکی از شعبههای بانک مراجعه کنید و با پُر کردن فرم درخواست ساپتا، سرویس پیامک را روی شمارهتان فعال کنید.
نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کردهام. راهحل چیست؟
لینک «رمز عبور خود را فراموش کردهام» را بزنید، کد ملی و شماره موبایلتان را وارد کنید و نام کاربری و کلمه عبور جدیدی را برای حساب کاربریتان تعریف کنید. به همین سادگی!
آیا با این اپلیکیشن میتوانیم به کارتهای هدیه پول واریز کنیم؟
خیر. واریز وجه به کارتهای هدیه بانک ملی ممکن نیست.