آموزش تکنیکهای مهندسی فروش با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان Professional Selling مدیریت فروش در قرن بیست و یکم مدیریت فروش معاصر خدمات تیم مشاوران IranMCT در حوزه مدیریت فروش خدمات مشاوره و آموزش مدیریت (نکات مهم درباره ی فروش موفق) بازاریابی (5 راهکار) فروشندگي(راهكار هاي مهم) بازاریابی(5راهکار) استقامت جديت و پشتكار كسب اطلاع از نياز مشتري شنیدن موثر یاجادوی سفید متعهد به سازمان پرشور و با انرژی مسئوليت پذير سخت کوشي در دسترس مشتريان بودن در خریدار اشتیاق به خرید ایجاد می کند آموزش کارمندان موفق (5راهکار) قاعده پارتو در فروشندگی سخن ران خوبی باشید شغلتان را دوست بدارید تا افسرده نشوید اصول مهم در بازاریابی بیمه عمر و سرمایه گذاری پيدا نمودن بازار فروش مشتري اطلاعات از محصول فروش پيگيري هاي صدور بيمه نامه و مشتري مداري مرحله خدمات پس از فروش تناسب اشتراک پذیزش نیاز تصمیم گیرنه نهایی آموزش فروشندگی در موفقیت شرکتها صداقت و صراحت مشتری انجمن بازاریابی آمریکا گوش کردن، یک ورزش ارتباطی نیروی به کنار زدن نقاب ها شرح حال شارون دکر شرح حال جان لانگستریت مشارکت هدفمند نمونه هایی از وفاداری پارادایم بازریابی نوین جایگاه یابی (Positioning ) الگوشناسی ( Benchmarking) بخش بندی یا تقسیم بازار Segmentation تعیین چشم انداز و رسالت ساده چگونگی برخورد با مشتری بی ادب تحقیقات بازاریابی برند ، برندینگ (Brand , Branding) آیا نامهای تجاری مهم هستند ؟ نشانه بزرگی یک نام تجاری (برند) چیست ؟ برندسازی در چیست ؟ یک نام تجاری یا یک برند تجاری چگونه ساخته میشود انتخاب واژه های مناسب برای نام برند یا نام تجاری هویت نام تجاری (Corporate Identity) چیست ؟ مشاوره بازریابی کلینیکی: (کلینیک بازاریابی) مشاور بازاریابی خوب و با صلاحیت چه کسی است ؟ مشاور بازاریابی در ایران با مشاور بازاریابی چالش کنونی شرکتها و ضرورت بازاریابی برداشتهای نادرست از بازاریابی مشاور بازاریابی با مدرس بازاریابی فرق بازاریابی با فروش چیست ؟ بازاریابی چیست ؟ تعریف بازاریابی مشاوره بازاریابی کوتاه مدت مشاوره بازاریابی میان مدت مشاوره بازاریابی بلند مدت مشاوره بازاریابی و فروش سطح مقدماتی (ساعتی) شیوه ارائه مشاوره بازاریابی برای شرکت ها توسط والاتدبیر مشاوره بازاریابی و فروش سطح کوتاه مدت (3 الی 6 ماهه) مشاوره بازاریابی و فروش سطح میان مدت (1 ساله) مشاوره بازاریابی و فروش و تدوین استراتژی (5 ساله) مزیت رقابتی عصر حاضر سازمانهای یادگیرنده چگونه یک کسبوکار خانگی موفق داشته باشیم؟ از روند کار لذت ببرید ارائه مثبت در بازاریابی عصبی قدرت تلقین در فروش اهمیت شخصیت اهمیت صدا اهمیت ظاهر برای موفقیت لباس بپوشید محصولتان را به بهترین شکل معرفی کنید اثرگذاری اولیه ۱۰ باید و نباید در بازاریابی تلفنی هل ندهید؛ به سوی خودتان بکشید مشتری بالقوه کافی ایجاد کنید با ایمیل یا نامه به استعلام مشتری پاسخ ندهید قیمت را خیلی زود اعلام نکنید زمانتان را برای کسانی که خریدار نیستند، هدر ندهید خیلی زیاد صحبت نکنید ارزش از دیدگاه مشتری را مشخص کنید جواب «بله» بگیرید یادتان نرود که شما باید درخواست فروش بدهید پیگیری را فراموش نکنید اشتباه رایج فروشندگان استفاده از محرکهای فروش موضوع هوش نیست قدرت جبران پنج قانون فروش قیمت یک کالا یا خدمات اعتبار برند شما به دو عامل وابسته است ارزشمند ترین هدیه ای که می توانید عرضه کنید تعریف جدیدی از رابطه بده بستان فروش حرفهای قانون اول: تشخیص مشتریان واقعی ویژگیهای مشتری احتمالی نتیجه قانون دوم: ایجاد صمیمیت و اعتماد قانون سوم: تشخیص دقیق نیازها قانون چهارم: ارائه متقاعدکننده قانون پنجم: پاسخگویی مؤثر به اعتراضات قانون ششم: قطعیکردن فروش قانون هفتم: تکرار فروش و جذب مشتریان توصیهشده چه کسی ممکن است به شما بگوید هیچ فرد فوقالعاده دیگری را نمیشناسد؟ رسیدن به خواسته؟ ظاهر شدن همانند فردی مثبت توجه به جنبه های مثبت داشتن حرف خوب و جالب اطلاع از آخرین اخبار صحبت کردن مانند شخص مهم؟ تلاش شما=نبودن بازار روبه روشدن با واقعیت استدلال غلط:افراد بهتر
نظرات کاربران
- ۷۸ رأی
۳.۷ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
رفیع
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
اصلا موردی نیست جز لیست فهرست
محسن کرد
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
عالی
مهران
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
بخش های بیشتری رو تو حالت رایگان قرار میدادین بهتر بود