بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش

نسخهٔ ۱.۱
نصب +۵ هزار
دسته‌بندی آموزش
حجم ۲۰ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۱۹ آبان ۱۳۹۵
بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش

جوادسهل عمل
نسخهٔ ۱.۱
نصب +۵ هزار
دسته‌بندی آموزش
حجم ۲۰ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۱۹ آبان ۱۳۹۵
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

نرم افزاری جامع علوم بازاریابی و فروش


فصل اول:


بازاریابی و فروش:


شامل 10 بخش که به ترتیب شامل:


انواع بازاریابی: که در این قسمت نزدیک به 100 روش از روشهای بازاریابی نام برده شده و توضیحی مختصر داده شده است.


بازاریابی تلفنی:تمام اصول  این روش بهمراه نکاتی درمورد شیوه ی درست و موثر یک مکالمه صوتی را شرح داده ایم.


بازاریابی مدرن: شاید بتوان چالش جدید بازاریابی را استفاده همزمان از ابزارهای قدیمی در کنار ابزار  های جدید و نوظهور دانست.دراین خصوص استراتژی هاو نکات مورد توجه بسیاری درمورد برطرف کردن این چالش وجود دارد.....


شامل صوتی از دکتر کامران صحت


بازاریابی دهان به دهان: با وجود ابزارهای مختلف بازاریابی که همه روزه در سطح جهان معرفی می شود باز هم تا کنون هیچ یک از ابزارها به قدرتمندی بازاریابی دهان به دهان نیست. کمی با خود فکر کنید. وقتی توصیه ای را راجع به یک محصول و یا خدمت از یکی از دوستانتان می شنوید بدون اینکه راجع به آن شکی به دل خود راه دهید نسبت به استفاده از آن محصول اقدام می کنید......


فروشنده حرفه ای: در این قسمت، مهمترین نکات برای برگزاری یک جلسه موفق فروش مطرح مي گردد. هرچند رعایت این نکات کمک بسیار زیادی به موفقیت که همان انعقاد قرارداد است؛ خواهد کرد. اما مطمئناً تمام فروشندگان در این خصوص راهکارهای منحصر به فردی با توجه به روحیات خود دارند که کاملا شخصی بوده و در جایگاه مناسب قطعاً از آن بهره خواهند برد…


زبان بدن:آگاهی از مهارت های غیر کلامی نقش موثری در برقراری یک ارتباط اثر بخش دارد..........


هدف گذاری درفروش: شناخت هدف،   یکی از مهمترین مراحل موفقیت است. هرچه شناخت شما از هدف خودتان بشتر باشد،   رسیدن به این هدف، برای شما آسان­تر خواهد بود...................   


شامل صوتی از دکتر کامران صحت


تکنیک های افزایش فروش:این بخش شامل  معرفی ده تکنیک برای ارتقای فروش در قالب  صحبت های دکتر صحت می باشد.


رضایت مندی مشتری: ارزیابی مثبت از محصول منجر به رضایت مشتری می‌شود و آن در ادامه وفاداری مشتری را در پی خواهد داشت. ولی رضایت مشتری را چگونه می‌توانیم به شکلی موثر اندازه‌گیری کنیم؟ چهار روش کلیدی ارزیابی رضایت مشتری را بررسی می‌کنیم. ............


شامل صوتی از دکتر کامران صحت


نگارش نامه های بازاریابی و فروش:برای فروش محصول یا خدمات خود بایست با مشتریان هدف ارتباط برقرار کنیدومتن نامه های بازاریابی  و تبلیغاتی بسیار مهم است...........


 


فصل دوم:


اصول تبلیغات:


شامل دو بخش:


انواع تبلیغات:این بخش خود به چند شاخه تقسیم می شود که شامل:


1-تبلیغات تلویزیونی


2-خبرنامه


3-تبلیغات چاپی


4-تبلیغات محیطی


 


چگونگی تبلیغ منجربه فروش: خیلی از ما فکر می کنیم که تبلیغات به خودی خود می بایست منجر به افزایش فروش شود اما این تفکر تا چه حد صحیح است؟
اگر بخواهیم صادق باشیم باید این طوربگوییم که تبلیغاتی که بدون برنامه ریزی وخود به خود منجر به افزایش فروش شود کاملا به صورت اتفاقی این نتیجه را رقم زده است.


حتما این جمله را شنیده اید که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است...


شامل صوتی از دکتر کامران صحت


فصل سوم:


روانشناسی مشتری:در این بخش توضیحاتی درمورد گونه های شخصیتی خریدار و همچنین 21 اصل روانشناسی فروش  ذکر شده است.


 

نظرات کاربران - ۱۵۰ رأی
۴.۵ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
اساساص
اساساص
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
عالی
رسول  حلفی
رسول حلفی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
خوبه
محمد.. عالی
محمد.. عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
عالی